8 Ekim 2016 Cumartesi



                              

                                         BITENLER







Garnier kusursuz makyaj temizleme suyu


Garnier göz makyaji temizleyicisi cift etkili




Öncelikle kusursuz makyaj temizleme suyundan anlatmaya baslamak istiyorum.Karma dan yagliya dönük bir cildim var bu yüzden her temizleme ürününden memnun kalamiyorum.Ürünler yüzümde ya asiri yaglanma yada kuruluk yapiyor fakat bu ürünü kullandigim süre zarfinda böyle bir problem ile karsilasmadim. Bu ürün benim bitirdigim 4-5 inci ürünüm .Cildimde herhangi bir iritasyona veya sivilceme sabep olmadi . Uygun fiyata alinabilecek en güzel ürün sanirim suanda yagli ciltler icin olanini deniyorum.Indirimde bu ürün talan edilmis bulmam ne mümkün :) Bende karma ciltli oldugumdan mütevellit yagli ciltler icin olaninda stokladim 2 tane onunla ilgili yorumlarimi da bir diger bitenler yazimda paylasiyor olacagim.Gelelim fiyatina indirimde 11-12 tl ye geliyordu yanilmiyorsam .Indirimsiz 18-19 tl diye hatirliyorum.Bu ürün ilk ciktiginda 9,90tl ye satiliyordu :)fakat arz -talepten ötürü garnier fiyat arttirma politikasi uyguladi sagolsun.Neyse yinede  uygun fiyatli ve güzel bir ürün...

Göz makyaji temizleyicisinden bir tik daha memnun kaldigimi söylemeliyim .Göz cevremde yagli bir his birakmadi.Suya dayanikli ürünleri bile kolaylikla cikartiyor fiyat performans olarak cok basarili bir ürün .Suan yedegi yok farkli bir ürün deniyorum fakat migros-watsons-gratise yolum dustugunde stoklayacagi bir ürün.



Parmex aseton


Alterra deodorant




Parmex aseton koyu ojeleri dahi cikarmada oldukca basarili bir ürün bu güne kadar kullandigim en basarili aseton kendisi.Severek kullandim bitirdim.Parmex bulamadigim icin gülsah aldim onu deniyorum bakalim nasil :)Parmex i siddetle tavsiye ediyorum simli ojeleri dahi derinlemesine temizliyor:))

Alterra deodorant icin cok kisa ve net konusacagim.Kokusu dehset kötü dayanamadim full olmasina ragmen atiyorum.Farkli bir kokusunu deneyebilirim ama bu asla .icerik olarak temiz ama koku olarak berbat.


Bebak aci badem sütü




Sevemedim karagözlüm seni doyunca :D hic sevemedim kokusuu olmasa olurdu belki. Aci aci badem adi üstünde dimi ama kötü yani alirken burnum nerdeydi bilmiyorum yanimda degilmis herhalde bir kez bile kullanamadim. Cöpe gidiyor malesef.


Garnier nem dengesi 


Nivea soft nemlendirici bakim kremi




Garnier kremi aldigim ilk gunler cildimde severek kullandim .Fakat sonralari bu ürün cildimi agirlastirdi.Bende el kremi olarak kullandim ve bitirdim.Anlik nem saglasada 5 dk sonra nemden eser kalmiyordu tavsiye etmiyorum.

Nivea kremler hemen hemen herkes tarafindan sevilen kremler bende cok severek tüm cildime boca ederek bitirdim .Elimdeki ürünleri bitirince tekrar alacagim bir ürün .


Ipana perfection dis macunu






Ipana en sevdigim dis macunu markasi :)görkem karman`in tavsiyesi üzerine aldim  bu ürünü cok sevdim dislerimde vaoooovv bir beyazlik saglamadi düzenli fircalamama ragmen fakat 1-1,5 ton acti diyebilirim.Bu ürünü inci beyazligini saglar düsüncesiyle almayin ki hayal kirikligi olmasin .Bir dis macununun saglayacagi beyazligin 1 tik üzeri diye düsünerek alirsaniz cok memnun bir sekilde bitince vedalasirsiniz.2. tüpüm bitti suan 3. de yarilandi 3 den sonra farkli bir ürün deniyecegim sonra tekrar buna dönerim gayet basarili bir ürün .indirimlerde 2 li ambalaj 16 tl ye falan geliyor .

Makyaj temizle pamuklari





Her birini tek tek anlatmak istemedim .Suanda gormus oldugunuz üc markada benim icin ayni kaliteye sahip .Tabi pamuktan ne bekliyorsunuz buda onemli benim  icin önemli olan yumusak doku o kadar. O yüzden benim icin gayet yeterli ürünler bunlar severek kullandim hangisi denk gelirsi onu alirim .



Kerastase bajn satin kuru ve hassas saclar icin sampuan


Miaorganical sampuan




Kerastase sampuan 10 üzerinden 10 aldi benden ipek ya ipek gibi saclar istiyorsaniz dustan sonra kesinlikle bakmalisiniz. Tabiki  bir sampuana 100 kusur lira vermek istemeniz gerekiyor. sacta biraktigi his anlatilamaz saclariniz parmaklarinizin arasindan kayiyor resmen .Sac kremi kullanmama gerek kalmadi bu ürünü kaullandigim günlerde. Bu tester benim elime nasil geldi bilmiyorum ama iyiki geldi.Birgun bir sac ürününe bu kadar para verecek olursam kesinlikle kerastase olur bu.

Miaorganical sampuan icerik olarak organik temiz bir icerigi var minik bir boy oldugu icin kerastase de oldugu gibi anlasilir bir farki yoktu diger sampuanlardan .Tam boyunu alacagimi sanmiyorum.


Rituel de beaute burun bandi




Cilt yüzeyindeki siyah nokta ve kiri tereyagdan kil ceker gibi alan bir urun kullanma talimatlarina uygun 15 dk bekletip yavasca cikardiginizda ürüne cikan kiri siyah noktayi sizde göreceksiniz .Siyah noktalari kalici olarak azaltirmi bilmem ama yaptigim anda gözle görülür bir azalma oldugu kesin.Bimlerde satiliyor diye biliyorum.


Sephora vücut kremi




Bir sephora alisverisinde bana hediye edilmisti.Severek kullandim gayet basarili bir ürün .Ben bu ürünü gece yatmadan tüm vücuduma uyguladim. Sabah uyandigimda hala yumusakligi hissediyordum .12 saat bir nem hissi arayanlara tavsiye edebilirim kalici. sephoraya ugradigimda tam boyunu alacagim bir ürün .


Amway artistry renkli nemlendiricisi




Ciltle güzel bütünlesen cildimde sanki bir ürün yokmusta dogal hali bu kadar canli ve saglikliymis gibi duran bir ürün.severek kullandim .icerisinde spf15 bulunuyor.Amway katologunu bu ürünü inceleyebilirsiniz .


Golden rose definitive volume&length maskara Amway maskara bazi




Gönlümün efendisi rimelin bitti maleseff. Yastayim resmen tekrar tekrar alacagim bir ürün .Benim kirpiklerim kisa ve kivrik degil ayrici seyrek azicik kirpige sahibim .Bu ürün kirpiklerimi kaslarima kadar uzatiyordu abartmiyorum harika bir ürün kesinlikle denemelisiniz.Cok pahali markalarin rimellerinden cok daha abasarili oldugunun garantisini verebilirim size.

Amway maskara bazi olsada olur du benim icin olmasada olur du yani ben cok baz insani degilim en azindan rimel bazi olarak cok bayilarak kullanip bitirmedim .Sürmek aklima bile gelmedi belki o yüzden olabilir ,Ama kulanmayi seven insanlar yapisini sevebilir katologdan bakmanin bi faydasi olabilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder