9 Eylül 2014 Salı



AGUSTOS AYI BITENLERI

Bu ay bitenlerimi bu posette biriktirdim bunlar aslinda bitenelrin bir kismi cunku son dakikada bitenler yapmaya karar verdim :)
 




 1. ürün HOBBY body care dus jeli : Bu ürünü cok severek kullandim ben fakat kokusunun cok kalici oldugunu soylemek  pek mumkun degil ne yazikkki ama tekrar alir miyim tabiki alabilirim:)



2.ürün AVON  markasinin PUNK  parfumu cok uyun zamandir benimle ben o yuzden sikildim ve atiyorum kokusu cok agirlasti almak istesem de cok eski bir serisi oldugu icin alamam da zaten.



3.ürün PETER THOMAS ROTH dus jeli bundan tam 3 tane bitirdim asiri derecede verdigi his ve ferahligi baska dus jellerine kolay kolay degismem cok seviyorum kendisini son 2 tane kaldi biter bitmez hemen siparis vericem :) denemeyenlere güzel bir tavsiye :)



4.ürün AVON markasinin senses Mystique dus jeli bu dus jelini pek begenedim kullanana begenenler olabilir ama cok yapiskan seklinde cok cabuk duruanmadigi icin bir daha tercih etmem fiyat olarak cok uygun ama performans cok dusuk .



5.ürün jenny & willy  islak havlu ne iyi ne kotu ben bu islak mendili masami silmek icin kullandim genellikle ama ellerde yapiskan bir his birakiyor ve ben buna tahammül edemiyorum o yuzden bir daha almam.


6.ürün ELIDOR onarici ve yeniden yapilandirici bakim : bunun hakkinda uyun uyun knusmaya gerek yok sanirim ben bu sampuani seviyorum belki 5 belki 6 tane bitirdim buyuklerinden bunu tatile giderken almistim ufak pratik diye fakat artik farkli bir sampuana geciyorum  CLEAR yagli sac dipleri icin olan sampuana onu da cok yakinda blogda paylasip yazisini yazicam =)


7.ürün Rexona sexy deodorant bu ürünü cok sevdim ben rolon hic kullanamdim  yeni deodorantim bittigine rolonlarada sans vermeyi dusunuyorum. Kokusu cok hos ve uyun sureli etkisi var etrar alinabilir fakat ambalaslar degisti ve cok kaba ve cok uyun o yuzden bunalrdan bulamaysam almaya bilirim.

8.ürün GARNIER saf ve temiy 3ü 1arada ben bu ürünü hicc ama hic sevmedim vaad ettii hicbir seyi yapmadi o yuzden kesinlikle almam


9.ürün  kotex bu gune kadar orkid kullaniyordum bir arkadasimin  önerisi ile buna sans verdim ve artik bundan farkli bir urun kullanmam cok cok basarili =)


10.ürün PARMEX ASETON : gayet basarili bir aseton bundan farkli bir urun denemeyi dahi dusunmuyorum severk kullaniyorum hala kullanmayanlar bir sans verebilirsiniz.

11.ürün IPEK kulak teiyleme cubugu ben bu ürünü cok seviyorum ne kadarda zararli olsada yumusakligi ve kopmayisi tek tercihim olmasinin nedeni :)



         ilgilenip okudugunuz icin tesekkurler sevgiler =))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder