11 Haziran 2016 Cumartesi



BIR SUREDIR BITIRDIKLERIM






Upuzun bir aradan sonra tekrar merhaba .Bir bitenlere sizlerleyim artik düzenli paylasim yapmaya calisacagim.Gelelim neler bitirdiklerime...



Rituel de Beaute Burun bandi

Siyah nokta ve kir temizlemeyi vaad ediyor.Bir pakette 6 adet bulunuyor.Hayvanlar üzerinde test yapmayan bir marka . Bu ürünü ben bimden aliyorum . Bim disinda farkli satis noktalari var mi bilmiyorum malesef.Fiyati 4,95tl . Ayrica aloe vera özlü bir ürün .
Deneyimlerim;
Islak burnuma uygulayip 10 dk sonra iyice kuruyup katilasinca cikartiyorum.Ilk denedigimde vay be dedim ufacik siyah noktalara kadar temizlemis.Haftada 3 kez uyguluyorum ve düzenli kullanimda güzel sonuc alinabilen bir ürün . Bittikce aliyorum ve sürekli alacagim bir ürün .Burun üzerindeki siyah noktalariyla problem yasayanlar bir sans verebilir .



Schwarzkopf taft ekstra güclü 3

Belirgin ve dolgun bukleler vaad ediyor. Kozmetik ve bakim ürünü satan yerlerden temin edebilirsiniz.
Deneyimim;
Masa yaptigim saca uyguluyorum gün icinde buklelerimin sarkmasini yada bozulmasini engelliyor .Kötü yani saci azicik sertlestiriyor ipeksi bir yumusaklik olmuyor malesef.



Avon clearskin serisinin siyah mineral maskesi

Ürünü avonun internet sitesinden yada size yakin satis danismanindan temin edebilirsiniz.
Benim ürünümün yarisi duruyor kullanmayi unutmusum ve kulanim süresi dolmus atmak zorundayim güzel bir üründü ama vaauv dedigim  bir etkisi olmasdi hafada 2 kez kullandim sadece cildime nem kazandirdi gözenek veya siyah noktaya bir etkisi olmadi malesef.Bir daha almam.




Garnier bb cream

Yagli ciltler icin bb krem.3 renk secenegi var sanirim .Tüm kozmetik magazalarinda hatta marketlerde bulabilirsiniz.Migrosun indirimden cok komik rakamlara bulabilirsiniz.
Deneyimim;
Benim gibi karma-yagli cilde sahipseniz sevebilirsiniz ben cok zor bitirdim.Söyle söyleyeyim bitirmek icin ugrastim yani.Gün icinde tabiki parlama yapti ama yagli cildin genel problemi zaten.Bu ürüne özel bir durum olmadigi icin memnun kaldim.kapaticiligi ortadan yüksege dogru .Tabiki bir fondöten gibi degil ama cokta ince degil . Suan denedigim bir iki tane bb krem var bakalim bu üründen daha cok sevebilcek miyim .Eeger performans olarak bundan daha basarili bir ürün olursa paylasicam sizlerle.



Benri oje kurutucu sprey

Gratiste temin edebilirsiniz.
Deneyimim;
Ojemi hemen kurutmuyor ve yagli bir his birakiyor .2 kötü özelik bir arada bir daha almam bu 2.ürünümdü tekrar sans verdim ama tekrar haya kirikligi yasatti bana .




Fresh`n soft asetonsuz oje cikartici

tek kelime ile berbat. Bir daha kesinlikle almam.



Loreal skin perfection 
serumu ve kremi

Bir iki kez kullandim ve kenara biraktim ve yine unuttum son kullanma tarihleri gecti. O yüzden olumlu olumsuz birsey söyleyemiyorum malesef . Ama kremi bayila bayila kullanan arkadaslarim var 



Amway markasinin harika ruju
Adi: BLUSHING QUARTZ

Cok severek kullandim .Yanardönerli bir pembe .Artik kullanmayacagim icin arkadasima vericem bitenlerime koymak istedim.Amway markasinin rujlarina bir göz atabilirsiniz.




Golden rose 35 

En sevdigim siyah :) siyah gibi siyah yani tek katta opaklik sagliyor. yenisini aldim bile vakit kaybetmeden ben her tirnaga siyah ojeyi cok yakistiriyorum. cok asil duruyor.4tl olmasi gerekiyor bu serinin renkleri .


Pastel 11

Ojelerin krali benim icin kendisi icinde minik piriltilar bulunan harika bir mavi kesinlikle denemelisiniz.Siyahtan sonra ki favorim kesinlikle bu herkese yakisacak bir renk .




CLINIQUE

Yüz yikama jeli gayet basarili bir ürün faket fiyat olarak biraz pahali bu ürün hakkindaki yorumumu su linke tiklayarak bulabilirsiniz.https://www.instagram.com/p/8uTrg-mBiK/?taken-by=guzellikzamani



                                                          

Clinique pore refining solutions mask

Bu ürünü cok sevdim pembe bir rengi vardi ve harika kokuyordu .Alisverisim sonucunda bu tester hediye edilmisti. 4-5 kez kulanabilmistim.Tam boyu alinabilir. Cildi yumusacik yapiyor adeta bebek poposu gibi oluyor yüzünüz.gözeneklerimide temizledi.






Flormar 7 gün kalici top coat 

ürün hakkindaki yorumalarimi bu linke tiklayarak okuyabilirsiniz.https://www.instagram.com/p/BA5a6iLGBpP/?taken-by=guzellikzamani



Amway artistry serisinin tonikleri

Her cilt tipine uygun tonigi mevcut ben ikisini donusumlu kullaniyorum bir tanesi hassas ciltler icin bir digeri yagli ciltler icin bitenleri atmisim o yüzden bunlarin görsellerini cektim . Iyi bir tonik istiyorsaniz temiz icerikli kesinlikle tavsiye ederim .


Christina Aguilera royal desire 

Bu koku kalp ben ücüncü sisem bittiginde yas yasiyorum o kadar seviyorum. Keske sevdigimiz seyler hic bitmese dimi :) yenisinden alicam en kisa zamanda . Ben yaz kis kullandim agir bir kokusu yok tarif edemedigim kadar güzel kokuyor. Bi koklamalisiniz .


Nivea stay clear tonik

Uygun fiyatli ve güzel kokulu bir tonik ariyorsaniz artik aramayi birakin ve buna bir bakin manolya kokusunu sevenler bagimlisi olucak tam bir parfüm gibi kokuyor sürmelere doyamazsiniz ben doyamadim :D fiyat performans olarak cok basarili.



SEVGILERR




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder