15 Aralık 2015 Salı

ARALIK FAVORILERIM



                                     
                                   









Golden rose rich color serisinden siyah ojesi gayet opak ve fırcası sürümü kolaylastırıyor.Kalıcılıgı gayet basarılı ama top coat kullanılırsa kalıcılık 2 katına cıkabılır.Bu güne kadar kullandığım en basarılı siyah oje bu seriye bir şans verebilirsiniz.




Etkınlıkte redıst tarafında hedıye edılen oje kurutucuya bayıldımmm.Anında kurutuyor kac kat sürdüğünüzün bir önemi yok .Acele ettgınız durumlarda kurtarıcı . Bittikçe tekrar alacağım bir ürün kesinlikle tavsiye ediyorum.




Flormar harıka bır top coat cıkarmıs oje ıle bırlıkte satılıyor. sanırım ıkılı fıyatı 6 tl .Ojenızın kalıcılıgınızı 3-4 katına cıkartıyor.



Rıval de loop dan aldıgım bu ampuller gözenekleri küçültmeyi vaad ediyor. Bir pakette 7 tane var hergün bir tane kullanıyorsunuz ben 6 tanesini kullandım. Tabi ki daha bir sonuc alamadım. 2 paket daha alıcam asıl sonucu 3 hafta sonra görürüm gibi geliyor. Şimdilik cildimi nemlendırmesınden memnunum sadece fıyatıda gayet uygun 15 tl .Kesın sonuc aldıgımda hem ınstagramda hemde burada paylasım yapıcam. 




Amway markasından yaptıgım son alısverıste aldım bu rımelı. Amway markasının her ürününden cok memnun kaldığım gibi bu ürünü de cok sevdım kırpıklerımı tek tek ayırıyor ve dolgun gösteriyor. Fakat uzatmıyor malesef onun için farklı bir ürün kullanıyorum.




Ritüel de Beaute markası etkınlık sponsorlarımızdan dı ıkı tane kullandım üründen . Yanınızda diş fırcası macunu olmadıgı anlarda günün  kurtarıcısi . Parmagınıza gecırıp kullanıyorsunuz . Ferah bır hıs bırakıyor dişlerinizde. 



Bargellonun bu 335 nolu kokusu muazzam kokuyor kesınlıkle deneyın benım bu ay favorım oldu sadece bunu kullanıyorum .



Rıval de loop markasının ayak bakım kremı catlaklara bırebır gelıyor. Ben önceden neutrogena kullanıyordum bu ürün onun pabucunu dama attı kesinlikle  ilk kullanımda bile farkı görmek mümkün. Kremi sürüp ayaklarınıza çorabı gıyıp gece yatın sabah topuklarınız yumusacık uyanıcaksınız.




Bath&bodyworks  markasının pınk chıffon adlı vücut losyonu mükemmel kokusu ve cilde verdiği his harika. Kokusunun kalıcılıgı 7-8 saat yumusaklık 5-6 saat pıyasada daha uygun daha iyi ürünler olabilir fakat bunu denemenizde fayda var. Ben vücut losyonu sevmeyen biri olarak bunu sevdıysem belkı sızde sevebılırsınız.



En sevdigim ürünü  en sona sakladim. Garnier bb krem normal ciltler icin . Neden normal ciltler icin aldim cildimin yagli olmasin ragmen cünkü diger bb kremim bitmisti ufak boyunu da bulmusken denemek istedim. iyiki de almisim bayildim. Cılttekı islak durusu canlılık katisini cilde cok sevdim .Kesınlıkle parlama yapmıyor bıttıkce alacagım bır ürün kesinlikle tavsiye ediyorum.



sevgilerrr 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder