27 Kasım 2014 Perşembe



                                                                 Neutrogena  Visibly Cear


             Bu ürünü ne zaman aldigimi tam olarak hatirlamiyorum ama 3-4  yil  gecti muhtemelen son kullanma tarihi 2013 olduguna gore :D uzun yillardir cekmece duruyordu beni hic cekmedi. Al benisi gercekten yok.
    
    Agir bir greyfurt kokusu var buram buram kokuyor bu tarz kokular beni cok rahatsiz ediyor belkide o yuzden yarida birakmisimdir hic hatirlamiyorum atmadan once kokladim gercekten kötü koktugunu teyit ettim birkez daha .
   Bir daha alacak miyim tabiki de hayir .
   Ben bu tarz kokulari sevmedigim halde hangi akla hizmet bu ürünü almisim hic bilmiyorum.
   Kesinlikle tavsiye etmiyorum paranizi cöpe atmayin
   Sevenleri vardir fakat ben sevemedim. Yogun kokulardan rahatsiz olanlarin sevmeyecegi bir ürün kendisi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder