27 Kasım 2014 Perşembe


BITENLER VE CÖPE GIDENLER








     Bu kremi severek kullandim minicik simleri ve guzel bir kokusu vardi . Kaliciliklari hakkinda dürüst olmak gerekirse son derece kötüydü. Aradan bikac dakika gecince ne simden nede kokudan eser kaliyor o yuzden tekrar almayacagim.Onun disinda fiyati uygun ve cantaya at cik bir urun  günü kurtarmasada ani kurtarabilir



 Amway`in arindirici ve nemlendirici kremi spf 15 iceriyor kendisini cok sevdim ama yedek vardi ondan devam edicem cok sevdim kesinliklem öneririm. Amway hayvan deneyi de yapmiyor bu konuda aduyarli arkadaslar gönul rahatligiyla tercih edebilirler .Ben Amway in tum urunlerini bayilarak kullaniyorum denerseniz sizde seversiniz :)




                Wax i neden aldim bilmiyorum yaten kullanmamisim son kullanma tarihide gecmis o yuzden pek yorum yapamiycam bu ürün hakkinda.






Bu ojeleri denemek amacli almistim yapisini ve renk verisini sevmedim kenarda beklerken zaman icinde kurumuslar önermiyorum .Fiyatlari flormarla ayni olmasina ragmen bir flormar dahi degiller.




    Claire`s in ojesi berbat hic ama hic kullanamdim bir kez surmeyi denedim kurumadi bukasti ve sildim sonra oda diger ojeler gibi atilmayi beklerken kurumus bende unutmusum iyiki buldum hemn simdi cöpe gidiyor yer kaplamasina gerek yok artik  . She oje cok daha iyiydi claire`s oranla onu kullana bildim fakat oda bir flormar note oje degil.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder