17 Eylül 2015 Perşembe







BB KREMLERIM 

Herkese merhaba  size bb kremlerimden bahsetmek istedim ben yaz kis bb krem kullanan biriyim cilt icin fondotene gore daha saglikli oldugunu ögrendigimden bu yana bb kremlere yöneldim . Fondoten kullanmayi da cok seviyorum cildi oldugundan daha pürüzsüz gösteriyor ne yalan söyleyeyim. Ama tanistigim 2 ürün bana bb kremlerinde ayni sonuclari verebilecegini gosterdi .Bayila bayila kullandigim bu iki ürünü en son göstermek istiyorum o zaman baslayalim...


LOREAL SKIN PERFECTION  BB KREM



Bu ürün 5-6 aydir elimde yanlis hatirlamiyorsam cok severek almistim ama tek ren seceneginin olmasi bazen sinir bozabiliyor . Bronz degilken bu ürünü kullanmak oldukca zor acik tenli biriyseniz bende bu sebepten dolayi kullanamadim pek fazla. Watsons dan almistim fakat kozmetik satilan her yerde bulabilirsiniz . ciltte güzel bir durusu var gün icinde yenileme ihtiyaci duymadim yagli bir cilde sahip oldugum icin parlama tabiki yapti ama sizin cildiniz kuru ise cok seveceksiniz.



FARMASI BB KREM


Bu ürün bana farmasi temsilcisi tarafindan gönderilmisti rengi medium yani hic bana göre degil kontur uygulamasinda kullanabilirim sadece onun disinda oluru yok normal bir bb krem cok sevmedim.Piyasada cok daha basarili ürünler var.
  
  ANEW BB KREM




Avon alisverisim yaninda gelen tester sayesinde tanistim bu ürün ile testerdan cok memnun kalinca almak istedim. Renk esitsizliklerini gayet basarili bir sekilde düzenliyor fiyatida oldukca uygun.avon satis temsilcilerinden temin edebilirsiniz.


EVETT GELELIM EN SEVDIM 2 LIYE


GARNIER BB KREM



Bayiliyorum bittikce aldigim bir ürün ben üst kismini kestim bitti icindeki ürünleri kullanabileyim diye o kadar cok seviyorum yani =)yapisi kaliciligi mukemmel cildimde kesinlikle fazlalik hissetmiyorum sanki cildimde bb krem yok gibi bende light rengi var .Bu uzun tüp yagli karma ciltler icin tombik tüp kuru ciltler icin .Garnier markasini cok sevmesemde temizleme suyu ve bu bb kremine bayiliorum bir sans verebilirsiniz fiyatida gayet uygun. Tek dez avantasi ambalaji asagiya acildigi icin urun agiz kisminda birikme yapiyor ama ben bunu bile sorun etmiyorum cunku cok basarili .Cildim cok hassas ama bende herhangi bir kizarikli sivilce yapmadi.Gün icinde yagli ciltli oldugu icin parlama yapiyor ama yag emici mendilleri ile bu sorunu ortadan kaldiriyorum.



NIVEA BB KREM 










Adindanda anlasilacagi biri 5i 1 arada bir ürün. ben kokusuna bayilarak aldim her nivea ürünü gibi nivea el kremi kokuyor insanin acip acip koklayasi geliyor cilde suruncede guzel kokusunu aliyorsunuz tabi ciltte bu kadar buram buram kokmuyor. Garnierden sonra yeni gözden bu oldu garnier bittigine göre bu üründen kaldigim yerden devam edebilirim.ambalaji garniere gore cok cok daha dayanikli ve kullanisli bu ürüne bir sans verebilirsiniz.

BASKA BIR BLOG YAZISINDA GÖRÜSENE DEK HOSCAKALIN





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder